zaterdag 27 augustus 2011

Hallo!

Bonjour!!
Mijn eerste berichtje vanuit La France!

Nadat ik afgelopen week afscheid genomen had, was het dan toch echt zover: tijd om te vertrekken. Met aan de ene kant veel zin, maar aan de andere kant ook met lood in mijn schoenen zijn we vrijdag vertrokken naar Frankrijk. Na een lange dag in de camper zijn we vrijdagavond aangekomen in het noorden van Frankrijk, met weer dat je toch niet verwacht: koud en regen! Dat werd op slippertjes door de modder om te douchen... Gelukkig hebben we het allemaal overleefd en konden we zaterdagochtend weer verder richting het zuiden. We wilden in één keer doorrijden richting Montpellier, maar door veel files en oponthoud is dit niet helemaal gelukt. Gelukkig is het weer nu wel een stuk beter, een lekker zonnetje, hoewel het nog niet erg warm is (gelukkig ook maar, want werken met tropische temperaturen is ook niet 'je van het'..). Vandaag hebben we trouwens de cd met cursus Frans in de auto aangezet, die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Ik heb geleerd dat als je jezelf wilt voorstellen je 'je m'appèlle Robert' moet zeggen, dus dat doe ik dan maar, haha ;)
Morgen gaan we de laatste kilometers rijden richting Montpellier, en maandag zetten mijn ouders mij af in La Boissière waar ik de komende zes weken zal verblijven.

Ik hoop dat ik jullie de komdende zes weken vaak zal kunnen verblijden (of lastigvallen) met mijn berichtjes, maar ik hoop ook dat jullie mij op de hoogte zullen houden van alles dat zich in Nederland afspeelt, ik wil niets missen, haha!

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer!!

Liefs,
Mel

1 opmerking:

  1. He Mel!

    Wat leuk dat je toch een blog hebt gemaakt!! Deze gaan we zeker in de gaten houden!!

    Succes morgen met de laatste kilometers rijden en zet ´m op de komende 6 weken. Je maakt er vast wat moois van!

    We´ll keep in touch;)

    Groetjes,
    GJ en Lisette

    BeantwoordenVerwijderen