maandag 29 augustus 2011

29/08/2011

Hoi allemaal!

Zoals Jochem Myjer zou zeggen (en heel toepasselijk): de geit is gemolken. Ik ben aangekomen op de plaats van bestemming. Zondag de hele dag gereden naar het zuiden van Frankrijk, totdat we bij een leuke camping aankwamen, op ongeveer 60 kilometer afstand van La Boissière. Ondertussen nog gestopt om even rond te kijken op een plaatselijk marktje. Daar stond een nederlandse man, die stroopwafels verkocht (jaja, in Frankrijk), hmmm :). Toen was het op naar het 'laatste avondmaal', dat zeer geslaagd was. Vanmorgen om half 9 uit bed, om rond de klok van 10en verder te rijden naar het eindpunt. Het was ongeveer een uurtje rijden, over hobbelige en slingerende weggetjes. Eenmaal aangekomen was het wel even wennen, maar gelukkig bleek Sylvia al gauw heel aardig te zijn. Na de lunch zijn we bij de dieren gaan kijken. Er zijn net twee veulentjes geboren vorige week, dus dat was erg leuk. Toen we weer terug waren, heb ik afscheid genomen van mijn ouders, en nu zit ik hier, onder de boom met m'n laptopje op schoot.

De dagen vallen denk ik (hoop ik) ook mee, 's ochtends om 8 uur beginnen tot de lunch, daarna in de middag siësta, tot een uur of 5 (afhankelijk van de temperatuur) en dan 's avonds wel wat langer door tot ongeveer 10 uur (dat ligt eraan of de geiten mee willen werken, haha!).

Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden, ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Mel

P.s.: Voor degenen die het niet lukt om te reageren: je kunt onder mijn berichtjes op het label '0 reacties' klikken, dan komt er een scherm te staan waar je in kunt reageren, als het goed is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten